• fire-starter is in 3 dagen jarig (37)
  • Sneeuwvlokje92 is in 3 dagen jarig (32)
You are here: Start
Welkom, Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

12 jaren, 11 maanden geleden #119

• Yvilthi
  • Afwezig
  • Administrator

bf3 - mp - caspian border - gamescom 02

Is battlefield 3 de battlefield game waarop iedereen zo lang heeft gewacht?

Lees Meer...

12 jaren, 11 maanden geleden #120

• Klaasvaag
  • Afwezig
  • Administrator
<
Laast bewerkt: 12 jaren, 11 maanden geleden Door Klaasvaag.

12 jaren, 11 maanden geleden #138

• Klaasvaag
  • Afwezig
  • Administrator

12 jaren, 10 maanden geleden #238

• Klaasvaag
  • Afwezig
  • Administrator
Uiteindelijke oordeel : beetje meer arcade en Modern Warware/ Call of Duty achtig (leveling systeem en perks) dan mij lief is (heel anders dan BF2 bijvoorbeeld).
Maar na het unlocken van wat dikke wapens (en samen spelen met "guildies"Winking smiley wordt het wel leuker. Niet mega dik maar zeker wel vermakelijk om af en toe te skieten!

12 jaren, 10 maanden geleden #242

• Klaasvaag
  • Afwezig
  • Administrator
EA deelt honderden bans uit voor Battlefield 3-cheaters

Dice, ontwikkelaar van Battlefield 3, heeft laten weten dat het inmiddels honderden accounts van de veelverkochte shooter heeft geblokkeerd. De betreffende spelers zouden misbruik maken van een aantal bugs in de game.

Via Twitter lieten Dice en uitgever EA weten dat het honderden Battlefield 3-accounts heeft geblokkeerd en dat de bijbehorende statistieken zijn gewist. Volgens de ontwikkelaar zouden de spelers achter de betreffende accounts vals spelen door fouten in de shooter te benutten.

Door misbruik te maken van een aantal bugs in Battlefield 3 zou het in de multiplayer-modus onder andere mogelijk zijn om met behulp van de reparatietool van de engineer of de eod-bot op een oneerlijke wijze tienduizenden punten te verzamelen. Dice heeft spelers opgeroepen om cheaters te melden, al dan niet met daarbij een screenshot van het Battle Log Report. Vermoedelijk zal Dice in de eerstvolgende patch de betreffende fouten in de shooter verhelpen.

Edit:

dit was mij persoonlijk ook al opgevallen en ik heb hier aardig wat punten mee gescoord (samen met Diamantje) Ben benieuwd of me dit gen "BAN" heeft opgeleverd (nog niet gechecked eigenlijk).

Wat bedoel ik:

Overigens vind ik dit geen "cheat" maar gewoon mogelijk en moeten ze het maar "gewoon" fixen!
Laast bewerkt: 12 jaren, 10 maanden geleden Door Klaasvaag.

12 jaren, 10 maanden geleden #243

• Mote
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Je zult er niet voor gebanned worden. Helaas gaan ze wel de stats ressetten voor mensen die de engineering exploit veel hebben gebruikt Zelf heb ik het niet gebruikt want ik wist dat er een luchtje aan hing
Laast bewerkt: 12 jaren, 10 maanden geleden Door Mote.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.36 seconden
.: Shoutbox voor je dagelijkse portie klets ::.
Laatste Shout is van:
3 jaren, 8 maanden geleden
  • summetje : heel rustig Open-mouthed smiley
  • triggs : wat is het rustig hiero
  • Anna : ts down?
  • Klaasvaag : TS weer up
  • Klaasvaag : TS Sevrer heeft updates dus komt terug in 10 min.
  • Peer : Sry het heeft ff geduurd maar ts is weer in de luch
  • triggs : Voor de Minecrafters, we zijn net een nieuwe wereld gestart (Vanilla + een paar handige plugins). Stuur maar een PM om gewhitelist te worden.
  • Peer : Dinsdag middag 22/07 gaat TS tijdelijk uit de lucht ivm een nieuwe glas aansluiting en meer snelheid dus Smiley\
  • Heiligeboon : Nog mensen die morgen Wildstar gaan spelen? ^^
  • Heiligeboon : Hey hey!
  • Klaasvaag : Idd Ray, ziet er wel interessant uit moet ik zeggen
  • Yvilthi : project titan of zo ?
  • Yvilthi : Blizzard --> Activision --> Bungie --> 500 miljoen --> Space shooter
  • Yvilthi : zet me aan het denken...
  • Yvilthi : «link»

Alleen een geregistreerde gebruiker kan een bericht plaatsen